پادری برزنتی کد P-16

کد P-16

از {{model.count}}
108,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پادری برزنتی قیمت مناسب ترین مدل پادری است و از الیاف و ضایعات تولیدی فرش ماشینی برای تولید این محصول در کنار برزنت استفاده می شود. این محصولات در کارخانه فرش ابتدا به صورت رولی تولید می شوند و سپس توسط کارگاه تولید پادری ریشه و زیگزاگ می شود و در اختیار خریداران در سراسر کشور قرار می گیرد.

پادری برزنتی کد P-16 دارای وزنی سبک و طراحی متنوع و منحصر به فرد جلوه خاصی به محیط خانه می دهد و همچنین با توجه به جنس این قالیچه قابلیت شستشویی بسیار راحتی دارد و درخشندگی خاص داشته و بسیار شفاف است. از جمله مهم ترین قسمت هایی که وجود فرش و پادری الزامی است، آشپزخانه می باشد زیرا که آشپزخانه قلب یک خانه است و همیشه باید تمیز باشد.

پادری های آشپزخانه هنگامی که شما در حال ظرف شستن و یا در کنار گاز در حال طبخ غذا هستید می تواند زیر پا های شما قرار بگیرد تا علاوه بر نم گیری، با نرمی ای زیر پای خود احساس می کنید از کمر درد هنگام ایستادن جلوگیری می کند. برای آنکه بهترین مدل پادری موجود را برای آشپزخانه خود گزینش نمایید، باید بدانید آشپزخانه محیطی است که علاوه بر گرد و غبار با رطوبت، بخارات چرب، آلودگی مواد غذایی و … نیز در ارتباط می باشد. از این رو پادری آشپزخانه باید دارای معیار هایی مانند مقاومت عالی در برابر شستشو، حرارت پذیری، عدم جذب چربی، بافتی محکم و سفت، ضد باکتری و … باشد.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
سایر مشخصات
عدم جذب چربی
مقاومت در برابر شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...