پادری برزنتی کد P-18

کد P-18

از {{model.count}}
108,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پادری برزنتی جلوی آلودگی ها را می گیرد و به عبارتی مانع از آن می شود که خانه تان کثیف و آلوده به نظر برسد؛ مخصوصا اگر آن را در جلوی درب ورودی خانه بیندازید چون بسیاری از افراد در زمان ورود به خانه برایشان مشکل است که کفششان را در بیرون از خانه در بیاورند و در نتیجه ممکن است که با همان کفش های کثیف وارد خانه شده تا در نهایت آن ها را از پایشان خارج کنند در این حالت جدا از اینکه رد پای کفش کثیف بر روی کفپوش خانه به جا می ماند، آلودگی نیز همراه آن وارد فضای خانه می شود.

پادری برزنتی کد P-18 مناسب برای جلوگیری از ورود آلودگی به منزل است و دارای ویژگی‌ های ضد رطوبت و قابل شستشو می باشد. توجه به محل قرارگیری پادری از اهمیت بالایی برخوردار است و اینکه بدانید از یک پادری چه انتظاری دارید، تعیین کننده جنس و ابعاد آن است. به عنوان مثال پادری مخصوص آشپزخانه باید مقاومت بالایی داشته باشد. در محیط آشپزخانه روغن‌ ها به‌ راحتی در هر چیزی نفوذ می‌ کنند که پادری‌ ها هم از این امر مستثنا نیستند. باید جنس پادری محکم و در برابر چربی‌ ها نفوذ ناپذیر باشد.

همچنین به دلیل اینکه مجبور هستید پادری آشپزخانه را در فواصل کوتاه بشویید باید از استحکام بالایی برخوردار باشد. ویژگی قابل شستشو در پادری برزنتی به معنی امکان تمیز کاری و شستشوی آن است. برخی از پادری‌ های برزنتی قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارند، در حالی که برخی دیگر نیاز به شستشوی دستی با استفاده از روش‌ های مناسب دارند. این ویژگی امکان حذف آلودگی‌ ها و لکه‌ های روزمره‌ ای که به پادری وارد می‌ شوند را فراهم می‌ کند و می‌ توانید با تمیز کردن پادری، آن را به حالت اولیه برگردانید.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
سایر مشخصات
جلوگیری از ورود آلودگی
ضد رطوبت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...