پادری 1200 شانه کد P-19

کد P-19

از {{model.count}}
381,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پادری 1200 شانه دارای بافت محکم و مقاوم در برابر سایش و فرسودگی، یک گزینه عالی برای شماست. تعداد 1200 شانه در هر متر مربع نشانگر بافت متراکمی است که قدرت و مقاومت بیش تری برای پادری فراهم می‌ کند. این کیفیت و قابلیت محکم بودن به طور معمول با استفاده از مواد با کیفیت بالا در تولید پادری درست می‌ شود.

پادری 1200 شانه کد P-19 از آن دسته اقلامی است که می تواند تا حد زیادی در دکوراسیون منزل تاثیر بگذارد و جلوی آلودگی که از بیرون ممکن است منتقل شود را بگیرد. کاربرد پادری‌ ها بسیار گسترده است. برای مثال کم تر خانه‌ ای وجود دارد که جلوی در ورودی فرش راه پله از پادری استفاده نکند. اگر اهالی خانه‌ ای با کفش در منزل تردد می‌ کنند باید حتما از پادری برای گرفتن گرد و خاک موجود در کفش، جلوی در خانه استفاده کنند.

افرادی هم که کفش‌ های خود را جلوی در منزل از پا در می‌ آورند بهتر است، کار تعویض کفش و پوشیدن دمپایی را روی پادری انجام بدهند. این کار به وارد نشدن گرد و خاک و آلودگی بیرون از منزل به داخل کمک زیادی می‌ کند. ورودی خانه، اولین قسمتی است که در نظر دیگران ظاهر می‌ شود به همین خاطر اگر روی زیبا بودن منزل و لوازم خود حساس هستید باید در انتخاب پادری هم دقت کافی به خرج بدهید.

فرش پادری در سایر بخش‌ های منزل نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد. یکی از اصلی‌ ترین کاربرد های آن، استفاده در جلوی در دستشویی و حمام است. برخی از افراد در داخل ورودی سرویس بهداشتی نیز از پادری استفاده می‌ کنند. نکته مهم در خرید این نوع از پادری‌ ها، توجه به جنس است. جنس این پادری از الیاف پلی استر بسیار با کیفیت است و به همین دلیل دارای دوام طولانی نیز می باشد.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
تراکم
1200 شانه
سایر مشخصات
الیاف پلی استر
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...