پادری برزنتی کد P-17

کد P-17

از {{model.count}}
108,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پادری برزنتی یک نوع کفپوش است که از جنس برزنت تهیه می‌ شود. برزنت موادی مقاوم در برابر رطوبت و آب است و به همین دلیل، پادری‌ های برزنتی می‌ توانند در مناطقی با رطوبت بالا مورد استفاده قرار گیرند. قیمت پادری‌های برزنتی ممکن است متفاوت باشد و به عواملی مانند اندازه، کیفیت، طرح و برند بستگی دارد. با مراجعه به فروشگاه فرش جهان می‌ توانید پادری برزنتی با قیمت مناسب را پیدا کنید.

پادری برزنتی کد P-17 یکی از مهم‌ ترین ملزومات هر خانه‌ ای است که نقش مهمی در تمیزی و نظافت خانه و دیگر مکان‌ های داخلی دارد. محیط بیرون از منزل به نسبت داخل خانه دارای آلودگی هایی می باشد که برای ورود آن به محیط زندگی باید از وسایلی مانند انواع پادری استفاده نمایید. پادری در جایی از خانه مورد استفاده قرار می گیرد که محل رفت و آمد و عبور و مرور بیش تری است. بنابراین هم خیلی زود تر دچار استهلاک می شود و هم اینکه کثیف شدن آن با سرعت بیش تری اتفاق می افتد.

بنابراین به تعداد دفعات بیش تری باید مورد شستشو قرار گیرد و بهتر است پادری فرش انتخابی، از جنس و کیفیت بالایی برخوردار باشد و در انواع ماشینی آن، از مواد و الیافی استفاده شده باشد که دوام و ماندگاری بیش تری دارند. همچنین پادری طرح فرش باید به لحاظ طرح و رنگ با فرش های وجود در خانه هماهنگی و نزدیکی داشته باشد تا همه چیز در دکوراسیون خانه خوب به نظر برسد.

با توجه به مکان قرار گرفتن برخی کفپوش ها، همواره در معرض رطوبت و رشد باکتری و قارچ قرار دارند. به همین علت در خرید خود باید دقت داشته باشید که بتوان به راحتی آن ها را شستشو نمود. علاوه بر این اگر لکه ای بر روی این کفپوش بر جای بماند، لازم به استفاده از انواع شوینده های شیمیایی خواهید داشت. به همین علت سعی کنید انتخاب خود را به درستی انجام داده تا در مدت زمان کوتاهی رنگ و کیفیت محصول از دست نرود.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
سایر مشخصات
ضد قارچ و باکتری
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...