پادری 1200 شانه کد P-20

کد P-20

از {{model.count}}
381,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پادری 1200 شانه فرشی در اندازه خیلی کوچک برای قرار گیری جلو درب های ورودی می باشد که از انتقال و نفوذ انواع آلودگی ها از محیط اتاق جلوگیری می کند. در گذشته شاید شما پادری ها را تنها جلوی درب های ورودی منازل مشاهده می کردید اما امروزه از پادری ها علاوه بر درب های ورودی، جلوی درب سرویس بهداشتی، جلوی درب حمام و جلوی اتاق خواب نیز استفاده می شود.

پادری 1200 شانه کد P-20 از جمله اقلامی است که می‌ تواند زیبایی خاصی به منزل دهد. برای خرید پادری لطیف، باید قابلیت جذب بالای آب که رویه آن از الیاف میکرو فایبری پلی استر دوخته شده، استفاده شود. این الیاف رطوبت و گرد و غبار را به میزان قابل توجهی به خود جذب می کند. رنگ پادری باید به گونه ای باشد که آلودگی را کم تر نشان دهد، به این نکته توجه داشته باشید که زیره این پادری از جنس لاتکس می باشد که باعث می شود روی سطوحی نظیر سرامیک و کاشی ثابت باقی بماند و نلغزد.

در صورت بروز آلودگی می توانید آن را بشویید بی آنکه بیم تغییر شکل آن را داشته باشید. خرید یک پادری بزرگ برای مکانی کوچک، جلوه‌ زشتی به محیط می‌ دهد. بنابراین در هنگام انتخاب پادری به اندازه‌ (طول و عرض) آن توجه کنید. می‌ توانید از قبل مکانی که برای آن پادری می‌ خواهید را اندازه بگیرید تا پادری با همان اندازه انتخاب کنید. ابعاد این پادری 80 در 50 سانتی متر می باشد و برای تمامی مکان ها قابل استفاده است. این پادری در فروشگاه فرش جهان نما موجود و هم به صورت حضوری و هم اینترنتی قابل خرید می باشد.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
تراکم
1200 شانه
سایر مشخصات
الیاف پلی استر
ضد لغزش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...