پادری فرشینه P-25

کد P-25

از {{model.count}}
272,250 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پادری فرشینه از دسته اقلامی که تا حد زیادی در دکوراسیون منازل تاثیر دارد و به عنوان جلوگیری از انتقال آلودگی به فضا های دیگر از آن استفاده می‌ نمایند. امروزه شاهد استفاده از پادری نه تنها در جلوی درب ورودی منازل و اتاق ها هستیم بلکه می‌ توانید از آن برای آشپزخانه به جهت عدم انتقال چربی به قسمت های دیگر و برای سرویس های بهداشتی شامل حمام و دستشویی برای عدم انتقال رطوبت به فضا های خشک استفاده نمایید.

پادری فرشینه P-25 نسل جدیدی از پادری است که در بازار خود نمایی می‌ کنند. در دنیای دکوراسیون کنونی، وسایل زیادی وجود دارند که با استفاده از آن‌ ها می‌ توانید محیط زندگی و فعالیتی جذاب‌ تری داشته باشید. یکی از اکسسوری های رایج دکوراسیون که محبوبیت بالایی داشته و می‌ تواند در زیبایی، تنوع، حفظ بهداشت و پاکیزگی و جذابیت محیط مؤثر باشد، پادری است. این اکسسوری می‌ تواند در محیط‌ های مختلفی مانند جلوی درب ورودی، حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و… استفاده شود؛ به همین دلیل از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

انتخاب یک پادری خاص برای جلوی درب ورودی تاثیر و دید بهتری به بیننده می‌ دهد و در همان ابتدای ورود به خانه حس خوبی را منتقل خواهد کرد. فضای بی روح و سرد یک محیط مانند آشپزخانه یا اتاق کودک می‌ تواند با رنگ و بافت یک پادری زیبا زنده و گرم تر بنظر برسد. پادری‌ ها اندازه های مختلفی دارند و همینطور در جنس های متنوعی تولید می‌ شوند. بسته به سلیقه و فضای مورد نظر خود می توانید پادری دلخواه خود را انتخاب کنید.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
سایر مشخصات
جلوگیری از انتقال آلودگی
عدم انتقال چربی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...