پادری فرشینه کد P-15

کد P-15

از {{model.count}}
272,250 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پادری دیجیتالی فرشینه بسیار محکم و مقاوم در برابر نفوذ آب است، یک گزینه عالی برای محیط‌ هایی است که نیازمند مقاومت بیش تر در برابر آب هستند. ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب به معنی استفاده از روکشی است که از ورود آب به داخل پادری جلوگیری می‌ کند. این ویژگی به شما اطمینان می‌ دهد که پادری فرشینه شما در معرض آب و سایر مایعات، محافظت شده و آسیب نمی‌ بیند.

پادری فرشینه کد P-15 اکسسوری‌ دکوراسیون فرش محسوب می‌ شود که علاوه بر حفظ بهداشت و پاکیزگی، در دکوراسیون محیط نیز نقش بسزایی دارد. قطعا همه ما، پادری‌ ها را جلوی در ورودی، در حمام، سرویس بهداشتی و حتی در آشپزخانه دیده‌ ایم. این فرش‌ های کوچک، کارایی‌ های بزرگ دارند. هر کدام از انواع پادری، با توجه به جنس و طرحی که دارند، در فضای خاصی از محیط به خصوص منزل استفاده می‌ شوند. زیرا کارایی آنها با هم متفاوت است. به عنوان مثال، پادری حمام و سرویس بهداشتی، برای جلوگیری از انتقال رطوبت به سایر قسمت های منزل است.

مهم ترین هدف پادری‌ ها، جلوگیری از جابجایی آلودگی‌ ها است. به عنوان مثال، پادری آشپزخانه از انتقال چربی حاصل از پخت و پز یا رطوبت جلوی سینک به سایر قسمت‌ های آشپزخانه جلوگیری می‌ کند. در کنار آن نقش دیزاین و دکوراسیون محیط را نیز بر عهده دارند. ناگفته نماند که استفاده از پادری در اتاق خواب به‌ خصوص در فصول سرد سال ضروری به نظر می‌ رسد، چون در دمای پایین و سرد، مانع برخورد مستقیم کف پا با کفپوش اتاق می‌ شود و حس نرمی آن در زیر پا احساس لذت‌ بخشی دارد که همزمان در زیبایی دکوراسیون و جذابیت بصری اتاق هم تأثیر گذار است.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
سایر مشخصات
جلوگیری از جابجایی آلودگی‌
جلوگیری از انتقال رطوبت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...