پادری 1200 شانه کد P-21

کد P-21

از {{model.count}}
381,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پادری 1200 شانه یک پادری با کیفیت عالی است که به شما احساس راحتی می دهد. برخی از پادری ها مخصوص فضای بیرون از خانه و جلوی درب ورودی هستند و برخی دیگر برای آشپزخانه، اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی طراحی شده اند. پادری هایی همچون پادری های نمدی، پادری های سنگی، پادری های سه بعدی، پادری موکتی، پادری فرشینه، پادری سنتی و … از انواع پرمصرف پادری ها می باشند.

پادری 1200 شانه کد P-21 با ویژگی تعداد 1200 شانه به پادری شما کیفیت بافت متراکمی می‌ بخشد. بدین ترتیب، پادری با تعداد بیش تری شانه در هر متر مربع، توانایی بالا تر در مقابل سایش و پایداری در مقابل استفاده روزانه دارد. یکی از مهم ترین کاربرد های پادری هایی که جلوی درب ورودی واحد های آپارتمانی قرار می گیرد این است که از انتقال آلودگی جلوگیری کند. افراد در هنگام ورود به خانه کفش خود را از پا در می آورند و اغلب پای خود را روی پادری می گذارند و سپس وارد خانه می شوند.

پادری از انتقال گرد و خاک و آلودگی هایی که به کفش چسبیده به داخل خانه جلوگیری می کند. همچنین پادری هایی که جلوی حمام یا سرویس بهداشتی پهن می شوند هم یکی از وظایف آن ها عدم انتقال رطوبت کف پا به کفپوش است. وقتی پای انسان مرطوب باشد، آلودگی و گرد و خاک بیش تری را انتقال می دهد. یکی دیگر از مزیت های استفاده از پادری در خانه، جلوگیری از لیز خوردن افراد است. این موضوع را در دو بخش می توان بررسی کرد. پادری هایی که جلوی درب حمام یا سرویس بهداشتی قرار می گیرند و پادری های آشپزخانه.

افراد پس از خارج شدن از حمام، با پا های خیس وارد خانه می شوند و پادری از لیز خوردن آن ها جلوگیری می کند. همچنین در آشپزخانه ها که شستشوی ظروف انجام می شود، همیشه قطرات آب روی کفپوش آشپزخانه وجود دارد. همین موضوع ممکن است باعث لیز خوردن افراد حاضر در آشپزخانه شود. بنابراین همیشه در محل های نزدیک به سینک ظرفشویی از پادری استفاده می شود تا خطر لیز خوردن و آسیب دیدن افراد برطرف شود.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
تراکم
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
ضد لغزش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...