پادری فرشینه کد P-11

کد P-11

از {{model.count}}
272,250 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پادری دیجیتالی فرشینه با خواصی مانند ضد حساسیت، ضد پرز، ضد بو، ضد قارچ ساخته و تولید می شود. جنس لطیف و نرم و ثبات رنگ در این محصولات سبب شده به ابزاری کاربردی تبدیل شوند و در کنار دیگر زمین پوش ها با هدف حفظ و برقراری نظافت خریداری گردند. اگر هدفتان خرید یک پادری فانتزی است، علاوه بر جنس و نوع طراحی به مدل آن نیز باید دقت نمایید.

پادری فرشینه کد P-11 تولید شده با استفاده از صنعت چاپ دیجیتال، علاوه بر دو کارکرد موثر در خاک گیری و آب گیر بودن در فضای ورودی ساختمان و منزل، سرویس بهداشتی و حمام، اتاق خواب و آشپزخانه برای استفاده در فضای داخلی منازل و تطبیق با طراحی و دکوراسیون داخلی نیز مهیا گردیده. در خانه‌ همه‌ ما ایرانی‌ ها حداقل یک نمونه پادری وجود دارد و می‌ توان گفت که یکی از پر کاربرد ترین وسایل محسوب می‌ شود. تولید این کفپوش تا جایی است که تولید کنندگان در ابعاد و اندازه های مختلف و با کاربرد های متنوعی آن ها را وارد بازار کرده‌ اند.

همانطور که می‌ دانید هنگام خروج از منزل، انواع آلودگی و کثیفی‌ ها ممکن است به کف پای شما بچسبند و با وارد شدن به منزل در صورت عدم وجود پادری، تمامی این کثیفی‌ ها وارد خانه خواهند شد. به دلیل وجود چربی و گرما در آشپزخانه ها، باید از پادری های مخصوص استفاده شود. ساخت این نوع پادری ها باید از مقاومت خوبی در برابر حرارت برخوردار باشند. علاوه بر این، با توجه به عبور و مرور همه اعضای خانواده در آشپزخانه در طول شبانه روز، باید کیفیت خوبی نیز داشته باشد. به دلیل جذب چربی و ریختن غذا روی آن، پادری که در نظر دارید باید به راحتی شسته شود.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
سایر مشخصات
ضد حساسیت
ضد پرز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...