پادری فرشینه کد P-13

کد P-13

از {{model.count}}
272,250 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پادری چاپ دیجیتالی فرشینه ضد رطوبت و ضد قارچ یک نوع پادری است که با استفاده از تکنولوژی دیجیتال، رطوبت را از بین می‌ برد و از رشد قارچ جلوگیری می‌ کند. در حالی که امروزه شاهد استفاده از پادری نه تنها در جلوی درب ورودی منازل و اتاق ها هستیم بلکه می‌ توانید از آن برای آشپزخانه به جهت عدم انتقال چربی به قسمت های دیگر و برای سرویس های بهداشتی شامل حمام و دستشویی برای عدم  انتقال رطوبت به فضا های خشک استفاده نمایید.

پادری فرشینه کد P-13 با ویژگی مقاومت در برابر آب و رطوبت می‌ تواند گزینه‌ عالی‌ برای شما باشد. ویژگی مقاومت در برابر آب به معنی استفاده از مواد و روکشی است که از نفوذ آب جلوگیری می‌ کند. این ویژگی باعث می‌ شود پادری فرش شما در معرض آب و رطوبت، محافظت شده و دچار آسیب‌ های مربوط به آب نشود. این ویژگی به شما اطمینان می‌ دهد که می‌ توانید این نوع فرش را در فضا هایی با رطوبت بالا مانند حمام یا آشپزخانه استفاده کنید.

توجه به محل قرار گیری پادری از اهمیت بالایی برخوردار است و اینکه بدانید از یک پادری چه انتظاری دارید، تعیین کننده جنس و ابعاد آن است. به عنوان مثال پادری مخصوص آشپزخانه باید مقاومت بالایی داشته باشد. در محیط آشپزخانه روغن‌ ها به‌ راحتی در هر چیزی نفوذ می‌ کنند که پادری‌ ها هم از این امر مستثنا نیستند. باید جنس پادری محکم و در برابر چربی‌ ها نفوذ ناپذیر باشد. همچنین به دلیل اینکه مجبور هستید پادری آشپزخانه را در فواصل کوتاه بشویید باید از استحکام بالایی برخوردار باشد.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
سایر مشخصات
مقاومت در برابر آب
استحکام بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...