پادری فرشینه کد P-14

کد P-14

از {{model.count}}
272,250 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پادری دیجیتالی فرشینه از جمله فرش‌ هایی است که کاربرد های زیادی در قسمت‌ های مختلف خانه دارد. مدل پادری فانتزی را در  بخش‌ های مختلف می‌ توان استفاده کرد. مثلا در ورودی خانه، آشپزخانه و تراس، می‌ توانید از فرش و پادری بهره‌ مند شوید. فرش پادری به نسبت اینکه در کدام قسمت خانه استفاده شود، ویژگی‌ ها و مشخصات منحصر به فردی دارد. طرح و جنس و مدل فرش پادری به نسبت استفاده‌ ای که دارد، متفاوت است.

پادری فرشینه کد P-14 یکی از انواع پادری است که می‌ توانید در چیدمان خانه از آن استفاده کنید. این پادری‌ ها به اندازه‌ ای جذاب و شیک هستند که از وجودشان خسته نخواهید شد. پادری فانتزی شیک و مدرن در هر جایی می‌ توانند استفاده شوند و زیبایی دکوراسیون را دو چندان کنند. با استفاده از مدل پادری فانتزی و شیک می‌ توانید از انتقال آلودگی و رطوبت به جا های دیگر خانه جلوگیری کنید.

به همین خاطر است که پادری‌ ها جلوی درب‌ های مختلف خانه مانند درب ورودی، در سرویس بهداشتی یا حمام و آشپزخانه و غیره استفاده می‌ شوند. این پادری‌ ها علاوه بر اینکه به زیبایی خانه کمک می‌ کنند، کاربرد های دیگری هم دارند. برای یک خرید مطمئن شما به یک پادری نیاز دارید که کاربرد چندگانه مانند جذب رطوبت، تمیز کردن کف کفش از هر نوع آلودگی و همچنین دارا بودن جنبه تزئینی داشته باشد. البته در برخی موارد از پادری به‌ عنوان بادگیر در جلوی در ورودی منزل یا بالکن و حیاط هم استفاده می‌ شود.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
سایر مشخصات
جذب رطوبت
تمیز کردن کف کفش از آلودگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...