پادری 1200 شانه کد P-01

کد P-01

از {{model.count}}
381,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پادری فرش ماشینی 1200 شانه دارای بافت بسیار متراکم و ابعاد مناسب می باشد. پادری وسیله ای است که وجود آن در هر خانه ای ضروری می باشد و یکی از لوازم کاربردی منازل است. بافت این پادری از جنسی است که ضد آب بوده و تحمل رطوبت را دارد. این پادری بافته با بهترین نوع نخ فرش ماشینی یعنی اکریلیک صد در صد است و ابعاد آن 50 در 80 سانتی متر می باشد.

پادری 1200 شانه کد P-01 یکی از پر فروش ترین محصولات در فروشگاه فرش جهان نما است که به دلیل الیاف 100% اکرلیک و بدون پرز مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. نخ اکریلیک از الیاف­ های پرکاربرد در قالیبافی است. این نخ در دسته الیاف مصنوعی قرار می گیرد. الیاف نخ اکریلیک سبک، گرم و پشم مانند هستند و رنگ پذیری بالا، قابلیت شستشو و ضد آلرژی بودن باعث شده تا از این نخ در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. پادری ها در اشکال دایره، مستطیل و لوزی با انواع طرح و رنگ متنوع تولید می‌ شوند.اغلب هدف ما در به کارگیری پادری جلوگیری از ایجاد رطوبت، آلودگی و انتقال آن به فرش و سرامیک است.

معمولا پادری ها را برای جلوی ورودی، جلوی درب حمام، دستشویی و حتی جلو سینک ظرفشویی استفاده می‌ کنند. شما می توانید پادری مورد نظر خود را با توجه به رنگ دکوراسیون منزل و مبلمان انتخاب نمایید. پادری های تیره معمولا برای راه پله و جلوی درب های ورودی بسیار مناسب هستند و دیر تر چرک و کثیفی را نشان می‌ دهند. امروزه پادری ها در جنس و طرح و رنگ های متفاوت در بازار وجود دارند. پادری ها کوچک هستند ولی در زیبایی محیط خانه بدون تاثیر نیستند و نباید آن ها را نادیده گرفت. پس بهتر است این وسیله کاربردی زیبایی هم داشته باشد و از همه مهم تر کیفیت آن خوب باشد.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
تراکم
1200 شانه
سایر مشخصات
قابل شستشو
بافت متراکم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...