پادری 1200 شانه کد P-02

کد P-02

از {{model.count}}
381,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فرش پادری 1200 شانه P-02 یکی از محبوب‌ ترین محصولات فرش در بین مشتریان است. این پادری مستطیل شکل است و کاربرد تزئینی و روزانه دارد و ابعاد این پادری ۸۰*۵۰ سانتی متر می باشد. با کیفیت بودن مواد اولیه مصرف شده در تولید پادری منجر به افزایش کیفیت و طول عمر آن می‌ شود. در تولید پادری‌ های ماشینی از نخ اکرلیک استفاده شده است.

پادری 1200 شانه کد P-02 یکی از المان‌ های مهم در دکوراسیون منزل است. استفاده از پادری در بخش‌ های مختلف خانه، مانند حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه و درب ورودی منزل رایج است. استفاده از پادری در دکوراسیون منزل باعث به وجود آمدن جلوه‌ ای شیک و خاص می‌ گردد. توجه داشته باشید که دکوراسیون منزل و زیبایی محیط از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که همواره باید به آن توجه کنید. این پادری بافته شده با تکنولوژی ماشینی و از بهترین الیاف اکرلیک بافته شده است.

برای شستشوی این نوع پادری ها می‌ توانید آن ها را در ماشین لباسشویی با برنامه مناسب و در دمای مناسب شستشو دهید. همچنین می‌ توانید آن ها را به صورت دستی و ملایم بشوید. پس از شستشو، باید آن ها را به آرامی خشک کنید و از آفتاب مستقیم دور نگه دارید. شما باید پادری پذیرایی را متناسب با اندازه فضایی که دارید انتخاب کنید و بهتر است رنگ پادری با مبلمان پذیرایی تان ست باشد.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
تراکم
1200 شانه
سایر مشخصات
الیاف اکرلیک
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...