پادری 1200 شانه کد P-03

کد P-03

از {{model.count}}
381,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فرش پادری ماشینی 1200 شانه بافته شده با نخ پلی استر و با جدید ترین ماشین آلات فرشبافی می باشد. پادری یکی از مهم‌ ترین اجزای در دکوراسیون داخلی هر خانه می‌ باشد. انتخاب درست و به جای آن می‌ تواند تاثیر چشمگیری و نمایی متفاوت در خانه‌ شما ایجاد کند. به طور کلی پادری‌ یک قالیچه‌ کوچک می‌ باشد که در جنس‌ های متفاوت می‌ توانید آن‌ ها را پیدا کنید.

پادری 1200 شانه کد P-03 بسیار مقاوم در برابر رطوبت و آلودگی ها می باشد و قابلیت شستشو دارد. پادری از آن دسته اقلامی است که می تواند تا حد زیادی در دکوراسیون منزل تاثیر بگذارد و جلوی آلودگی که از بیرون ممکن است منتقل شود را بگیرد. عموم ما انسان ها هنگام ورود به منزل، ساختمان نیاز است جلوی در کفش هایمان را از پا در آوریم به همین علت وجود پادری باعث می شود داخل منزل این کار صورت بگیرد و با کفش هایمان که ممکن است آلوده به هزاران میکروب باشد باعث انتقال کثیفی نشویم.

همچنین در قسمت‌ هایی از منزل که از فضای مرطوب وارد فضای خشک می‌ شود به دلیل جلوگیری از رطوبت، بهتر است از پادری کمک بگیرید. برای انتخاب یک پادری خوب که هم با سلیقه شما همخوانی داشته باشد و هم زیبایی و جلوه داشته باشد، باید به دیگر وسایل و اکسسوری‌ های خانه دقت داشته باشید و آن‌ ها را نیز در نظر بگیرید. هماهنگ بودن آن با وسایل دیگر در طراحی داخلی زیبا و جذاب بسیار تاثیر گذار می‌ باشد.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
تراکم
1200 شانه
سایر مشخصات
مقاوم در برابر رطوبت
مقاوم در برابر آلودگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...