پادری 1200 شانه کد P-06

کد P-06

از {{model.count}}
381,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فرش پادری 1200 شانه دارای نقش و نگار زیبا و بافت متراکم و نشان دهنده جزییات دقیق طرح می باشد. به طور کلی مکان قرار گیری این کفپوش‌ ها از اهمیت بالایی برخوردار است و  اینکه از این قالیچه‌ کوچک چه انتظاری دارید و برای چه کاربردی می‌ خواهید از آن استفاده کنید، جنس و ابعاد آن را تعیین می‌ کنید. باید بدانید نقش پادری در خانه‌ ها مهم و غیر قابل انکار می‌ باشد.

پادری 1200 شانه کد P-06 یکی از مهم‌ ترین و پر کاربرد ترین اجزا در دکوراسیون داخلی هر خانه می‌ باشد. انتخاب آن مانند باقی وسایل خانه به سلیقه‌ شما بستگی دارد. برای انتخاب یک پادری خوب که هم با سلیقه شما همخوانی داشته باشد و هم زیبایی و جلوه داشته باشد، باید به دیگر وسایل و اکسسوری‌ های خانه دقت داشته باشید و آن‌ ها را نیز در نظر بگیرید. هماهنگ بودن آن با وسایل دیگر در طراحی داخلی زیبا و جذاب بسیار تاثیر گذار می‌ باشد. ورودی خانه جایی می‌ باشد که اکثر خانواده‌ ها برای آن پادری انتخاب می‌ کنند.

به طور کلی این کفپوش برای ورودی خانه دو کاربرد دارد؛ اولین کاربرد آن برای ورودی خانه این است که بتوانیم موقع خارج شدن از خانه به راحتی کفش خود را بپوشیم و این امر سبب می‌ شود تا از آلوده شدن پا جلوگیری شود. کاربرد دوم این کفپوش، پاک کردن کف کفش در هنگام ورود به خانه می‌ باشد؛ کاربرد دوم برای خانه و خانواده‌ هایی می‌ باشد که با کفش وارد خانه می‌ شوند. بهتر است از پادری‌ هایی با مقاوت بالا و قابلیت شستشو دارند استفاده کنید تا بتوانید سال‌ ها از آن‌ ها استفاده کنید و همچنین فراموش نکنید که با این وسیله می‌ توانید تغییری بزرگ در عین حال کم هزینه در خانه‌ خود ایجاد کنید.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
تراکم
1200 شانه
سایر مشخصات
مقاومت بالا
قابلیت شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...