پادری 1200 شانه کد P-07

کد P-07

از {{model.count}}
381,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پادری 1200 شانه بافته و تولید شده توسط به روز ترین تکنولوژی فرشبافی با بهترین الیاف پلی استر می باشد. این پادری به دلیل به کار گیری بهترین مواد و الیاف در بافت خود، دارای سطحی نرم و لطیف می باشد که حس خوشایندی در پا ها به هنگام قدم گذاشتن روی آن به وجود می آورد. ابعاد این پادری 80 در 50 سانتی متر و به راحتی در فضای مورد نظر شما قرار می گیرد.

پادری 1200 شانه کد P-07 یک کفپوش است که از ورود و انتشار آلودگی به قسمت های مختلف خانه جلوگیری می کند. اگر به نظافت خانه خود اهمیت می دهید باید در انتخاب بهترین پادری بیش تر دقت کنید. کاربرد پادری متنوع است. می توان از این محصول در اتاق خواب، آشپزخانه، حمام، درب ورودی و دستشویی استفاده کرد. پادری های دارای ضخامت بالا بهترین گزینه برای درب ورودی خانه هستند. اما، محصولی برای آشپزخانه مناسب است که شستشوی آن آسان باشد و مقاومت بالایی به مواد شوینده داشته باشد. برای خرید بهترین پادری جنس آن را فراموش نکنید.

تنوع جنس این محصول بسیار زیاد است. پادری گلیمی، گبه، فرش، پلاستیکی، سنگی، وینتیج، کاموایی و پشمی اصلی ترین نمونه های این کفپوش هستند. پادری کد P-07 بافته شده از الیاف پلی استر می باشد که دارای کیفیت مطلوب است و دوام طولانی دارد. افرادی که به دکوراسیون منزل خود اهمیت می دهند؛ برای هماهنگ بودن پادری با سبک چیدمان منزل به این نکته مهم توجه می‌ کنند که معمولا پادری ورودی خانه بهتر است، با فرش و رنگ دیگر وسایل مطابقت داشته باشد تا فضایی شیک و  جذاب برای دکوراسیون و فضای خانه ایجاد کنید.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
تراکم
1200 شانه
سایر مشخصات
مانع از انتشار آلودگی
الیاف پلی استر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...