پادری 1200 شانه کد P-08

کد P-08

از {{model.count}}
381,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فرش پادری 1200 شانه زیبا و با کیفیت برای اتاق خواب شما است. این گلیم از جنس نخ آکریلیک با دوام و مقاوم ساخته شده است و دارای طرحی زیبا و خیره کننده است که ترکیب رنگ بسیار عالی دارد. این گلیم همچنین بسیار نرم و لطیف است و احساسی دلنشین را به اتاق خواب شما اضافه می کند. پادری می تواند به گرم کردن اتاق، کاهش سر و صدا و ایجاد یک فضای دنج و راحت کمک کند.

پادری 1200 شانه کد P-08 با کیفیت و سبک با قابلیت شستشو در لباسشویی و دارای ثبات رنگ و فاقد پرز می باشد. نکته مهم در هنگام خرید و انتخاب پادری مربوط به طرح آن می شود که از این نظر باید گفت این قبیل از محصولات به طور کلی در دو مدل ساده و طرح دار در بازار موجود می باشند که انتخاب هر کدام از آن ها تنها بسته به سلیقه و نظر  شما دارد، اما با این حال پیشنهاد می کنیم حتما به رنگ هایی که در فضای مورد نظرتان جهت قرار دادن پادری موجود می باشند نیز توجه داشته باشید. پادری ها از جنس های گوناگون و متنوعی برخوردار هستند.

 شما باید قبل از خرید، جنس آن را متناسب با مکانی که می خواهید استفاده کنید در نظر بگیرید. به عنوان نمونه جنس پادری که برای جلوی در سرویس بهداشتی انتخاب می کنید باید به گونه ای باشد که پرز نداده و در مقابل مواد شوینده از مقاومت بالایی برخوردار باشد و همین طور الیاف آن به گونه ای باشد که در صورت نم و مرطوب بودن بوی نامطبوعی از خود نداده و لیز نخورد. از همه مهم تر ثبات رنگ و شکل داشته باشد که زود تغییر رنگ ندهد. یکی از مهم‌ ترین کاربرد های پادری‌ هایی که جلوی درب ورودی واحد های آپارتمانی قرار می‌ گیرد این است که از انتقال آلودگی جلوگیری کند.

طول
80 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
تراکم
1200 شانه
سایر مشخصات
دارای ثبات رنگ
فاقد پرز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...